Helsingi sadama betoonist tugipostide tugevdamine ja kai aluse merepinnase stabiliseerimine
Probleem
Helsingi sadama lääneterminali laiendustööde raames ehitati uus kruiisilaevade vastuvõtukai. Juba esimeste katsete käigus avastati, et veealuste vaiade vahel on avad ja laevade kruvipropelleritest lähtuva vee liikumise tõttu uhutakse kai sisene täitepinnas merre ning kai betoonplaadid olid hakanud vajuma. Uuringu käigus tuvastati, et kai pinnasesse olid tekkinud ulatuslikud tühimikud. Lääneterminali ehitustöid konsulteerinud insenerid võtsid ühendust URETEK Baltic meeskonnaga, et hinnata koostöö võimalikkust.
Antud projekt nõudis eri valdkondade spetsialistide kaasamist, seega oli URETEK Baltic meeskond algusest peale sellest projektist huvitatud. Veealuste uuringute tegemiseks ja tööde käigus toimuvate kontrollide teostamiseks tuli kutsuda sukeldujad.
Lisaks tuli äärmiselt keeruliste ja täpsete puurimistööde tegemiseks kutsuda kohale Soome maapuurijad.
Antud projekt nõudis pikka ja läbimõeldud koostööd, et kõigi asjaosaliste ühine töö saaks täiuslikuks tulemuseks.
TÖÖPROTSESS URETEK TEHNOLOOGIAGA
URETEK Baltic inseneride meeskond töötas välja lahenduse. URETEK innovaatilise tehnoloogiaga suleti avad vaiade seintes, täideti tühimikud ning taastati pinnase esialgne kandevõime.
Tulemus
URETEK tehnoloogia kasutamine aitas vältida aeganõudvaid traditsioonilisi ehitustöid ja võimaldas tööd lõpetada tunduvalt enne algselt kavandatud tähtaega.
Video